Celebrada la Jornada de Portes Obertes Virtuals!

Com estem realitzant la Jornada de Portes Obertes aquest curs escolar?

El dimarts 23 de febrer, a les 17h, vam realtizar la Jornada telemàtica de Portes Obertes d’aquest curs. Si no vau poder assistir-hi, la podeu veure en aquest enllaç.

Si no vau poder assistir a la  reunió telemàtica, us agrairírem que empleneu el següent formulari. D’aquesta manera, ens posarem en contacte amb vosaltres per fer un acompanyament del procés personalitzat.

A partir del dimecres 24 de febrer us podeu posar en contacte amb nosaltres per si us hem de resoldre alguna consulta o bé per si no heu pogut assistir a la reunió telemàtica i voleu conèixer l’escola. Telèfon: 634.786.076 i/o correu electrònic a8036111@xtec.cat

En el cas de no tenir accés a la reunió telemàtica, oferim una trobada presencial el dijous 4 de març a partir de les 17h.  Seran trobades de màxim 10 persones i en que les famílies interessades hauran de reservar cita prèvia a través de la següent aplicació i/o del telèfon de l’escola (93.892.23.96)