Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de la propera renovació parcial del Consell Escolar de l’Escola
i de la convocatòria d’eleccions segons la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost. El Consell Escolar
és on es troben representats tots els sectors de la comunitat eductiva.
El nostre Consell Escolar està compost per:
La directora que el presideix
La Cap d’ estudis
1 representant de l’Ajuntament
6 representants del professorat
6 representants dels pares (un d’ells designat per la junta de l’AMPA)
1 representant del PAS (Personal d’Administració i Serveis)
1 representant del PAE (Personal d’Atenció Educativa)
La secretària del centre que actua com a secretària del Consell Escolar (amb veu però sense
vot)
La participació i implicació de les famílies en el consell escolar és important, ja que es pren i s’informa
de decisions que són decisives per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit
educatiu de tot l’alumnat.
Les llistes amb el cens electoral quedaran exposades a partir del divendres 3 de novembre al lateral
de la porta de vidre de l’entrada principal de l’escola; i fins el dijous 9 de novembre es podran presentar
reclamacions. Podeu venir a comprovar si sortiu al cens de pares, mares o tutors. En cas que hi trobeu
alguna incidència podeu passar per secretaria a fer la reclamació pertinent.
El dilluns 6 de novembre es farà el sorteig per designar els vocals de la mesa electoral del sector
famílies.
Si us voleu presentar com a candidats/es cal que ens ho notifiqueu a l’equip directiu abans del dijous
9 de novembre. La relació de candidats es farà pública el dimarts 14 de novembre.
La votació serà el dilluns 20 de novembre de 14:30h a 17:15h a l’entrada principal de l’escola. Es farà
acta pública dels resultats de la votació el dimarts 21 de novembre al lateral de la porta de vidre de
l’entrada principal de l’escola.