El primer trimestre dels Ratolins i els Pit-roig!

Hola! Som els ratolins (2n A) i els Pit- roig (2n B), els alumnes de segon!

Sabeu què? Tenim ganes de compartir amb vosaltres algunes de les coses que hem fet aquest primer trimestre. Us animeu a llegir-nos?

Com podreu veure a les fotos, hem fet tallers relacionats amb la tardor, com per exemple un dibuix al natural relacionat amb l’estació de l’any en el nostre entorn més proper com és el pati. També hem creat diversos animalons fent ús de fulles de colors de l’època i hem investigat què passa i què comporta aquesta estació.
També hem anat d’excursió a la Fundació CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marítims) del Prat de Llobregat, un centre on treballen per la recuperació de la biodiversitat marina en front d’amenaces globals, un lloc on hem pogut conèixer doncs més a fons algunes d’aquestes realitats mediambientals que cal que entre tots i totes posem remei i on a la vegada hem pogut començar a actuar fent una petita recollida de deixalles a la mateixa platja.
Per Santa Cecília també vam poder gaudir d’un petit concert en acústic i vam realitzar la cantata de “Rebel·lió a la cuina” d’Antoni Miralpeix. Recordeu que si voleu veure-la només heu de buscar el vídeo penjat a la nostra web d’escola!

Ara que s’acosta Nadal, també hem aprofitat per anar a veure els galls que podem trobar penjats pel centre de Vilafranca, i valorar així diverses tècniques artístiques que s’hi han treballat.
I tot això que us expliquem només és un tastet d’algunes de les activitats realitzades aquest trimestre.
Esperem poder-ne compartir més al llarg del curs!
Us desitgem molt bones festes i ens veiem al proper trimestre!

Ratolins i Pit-roig