5 DE JUNY – DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

5 DE JUNY, DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Cada any, des del 1972, el 5 de juny se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient.

Aquest 2022 se celebrarà amb el tema Una sola Terra, una consigna que demana canvis profunds a les polítiques i en les nostres decisions per permetre vides més netes, ecològiques i sostenibles, en harmonia amb la natura. #OnlyOneEarth

Vol fer èmfasi en l’emergència climàtica, i en la necessitat de viure de forma sostenible repensant la manera que tenim d’usar l’energia, de desplaçar-nos, de comerciar, d’alimentar-nos… i sobre com protegim la biodiversitat que ens sustenta.

EP! SOM ESCOLA VERDA

La nostra escola des de fa molts anys es preocupa per l’educació mediambiental. Com a escola fem moltes accions per cuidar i respectar el medi ambient i potenciar l’alimentació saludable.

Protegir i millorar el medi ambient és tenir cura de la salut del nostre planeta

Totes les petites accions poden generar grans canvis.