17 DE MAIG – DIA MUNDIAL DEL RECICLATGE

El dia 17 de maig és el dia mundial del reciclatge, una gran oportunitat per a conscienciar-nos de la importància de gestionar els residus de forma responsable. Un hàbit per a protegir els recursos, frenar el canvi climàtic i protegir el medi ambient.

Tots els dies són bons per a parlar de la importància de reciclar i reduir el volum dels residus generats i avui posarem l’accent en la necessitat de respectar el medi natural i implementar la norma de les cinc erres: Reduir, Rebutjar, Reutilitzar, Reparar i Reciclar.

EP! SOM ESCOLA VERDA

Ja fa uns anys que a l’escola, des de P3 fins a sisè, reciclem i tenim cura del medi ambient.

Dins l’aula tenim diferents contenidors: rebuig (gris), orgànic (marró), paper (blau) i envasos de plàstic (groc).

Així podem fer una bona separació de les deixalles de l’aula i de l’esmorzar i col·laborar en el seu reciclatge.

Recordeu que és molt important posar cada deixalla al seu lloc, però com menys deixalles fem, millor!

Totes les petites accions poden generar grans canvis.