DUClub de lectura: Marcel·lí

A l’escola a l’hora del pati trobem la possibilitat de participar en el DUClub de lectura, una iniciativa que és una nova oportunitat per fomentar la lectura entre l’alumnat, que també és una font de diversió, creativitat i interacció social.

Aquest segon trimestre l’alumnat de cicle mitjà, els de 4t han compartit el llibre: Marcel·lí escrit per Jean-Jacques Sempé.

… El Marcel·lí és un nen com qualsevol altre, però pateix una curiosa molèstia: es posa vermell sense cap motiu. I no sap per què. Un bon dia coneix l’Arnau, que també pateix una curiosa molèstia: esternuda sense motiu. I no sap per què. És amistat a primera vista. Entre vermellors i esternuts, es fan inseparables. Però un dia la família de l’Arnau es muda…

Al llarg del trimestre els dimecres l’alumnat es reunia per compartir la lectura i parlar d’allò que més els ha agradat, els personatges i també allò que no els agrada.

Aquí us deixem les seves opinions en acabar el club de lectura.