Servei d’acollida

Amb la ferma voluntat de contribuir a la conciliació de la vida laboral i la vida escolar de les famílies del centre, l’AMPA ofereix el servei d’acollida en dues franges horàries diferents: matí -de 7:45 a 9:00h- i tarda -de 16:30 a 18:00h-. En la mateixa línia, s’ofereix un servei d’acollida gratuït per l’alumnat quan pares i mares hagin d’assistir a reunions o assemblees convocades per l’AMPA.

Funcionament

L’acollida de matins la gestiona l’empresa de menjador. L’alumne/a haurà d’anar acompanyat d’un adult que el durà fins a la porta del menjador. Les portes del recinte escolar romandran tancades, així que caldrà tocar el timbre de la porta petita per tal que la Quima (la coordinadora habitual) us obri.

Per acollir-se a aquest servei haureu de contactar amb la Quima durant l’horari d’acollida i comprar el tiquet de servei puntual amb un preu de 4’05€ al dia, o omplir la fitxa d’usuari fix, amb gir de rebut pel banc amb un preu de 39’30€ al mes.

Un/a alumne/a es considera fix quan s’acull al servei dotze dies o més durant un mes.

Els preus són del tipus “tarifa plana”. És a dir, el pagament permet gaudir del servei durant tota la franja horària, però no hi haurà reduccions de preu si l’alumne/a entra més tard de les 7:45h.

Pel que fa a l’acollida de tardes, la gestió la realitza l’AMPA directament, pel que haureu de passar pel despatx de l’AMPA o enviar un correu electrònic a ampamasiperera@gmail.com per avisar amb suficient antelació i per dur a terme el pagament del servei. El preu serà de 4€ al dia per l’usuari/a esporàdic/a i 39€ al mes per l’usuari/a fix.

Normes d’utilització del servei

• Horari del servei d’acollida de tarda és de dilluns a divendres, de 16:30 a 18:00h.
  • Es prega puntualitat absoluta en l’horari de recollida a les 18:00h. Podreu recollir els vostres fills/es abans d’aquesta hora a la biblioteca de l’escola.
  • Fins a 2n de primària, cal que el pare o la mare vinguin a recollir al nen/a (si és algú diferent cal que ho hagueu dit prèviament a la monitora).
  • La primera ½ hora els nens estaran berenant amb un monitor. La resta del temps el passaran a la biblioteca, per la qual cosa els alumnes hauran de respectar les normes d’ús d’aquest espai.
  • Per obtenir informació detallada de les peticions i donar les vostres dades cal que us adreceu al despatx de l’AMPA.