ACOLLIDA

Amb la ferma voluntat d’ajudar a la concil·liació de la vida laboral i la vida escolar de les famílies del centre, l’AMPA ofereix  el servei d’acollida en dues franges horàries diferents: pel matí (de 7:45 a 9:00h)  i a la tarda (de 16:30 a 18:00h).

L’acollida de matins la gestiona l’empresa de menjador. L’alumne haurà d’anar acompanyat d’un adult que el durà fins a la porta del menjador. Les portes del recinte escolar romandran tancades, així que caldrà tocar el timbre de la porta petita per tal que la Quima (la coordinadora habitual) us obri.

Per acollir-se a aquest servei haureu de contactar amb la Quima durant l’horari d’acollida i comprar el tiquet de servei puntual amb un preu de 4€ al dia, o omplir la fitxa  d’usuari fix ,amb gir de rebut pel banc amb un preu de 39€ al mes.

Un alumne es considera fixe quan s’acull al servei dotze dies o més durant un mes.

Els preus són del tipus “tarifa plana”, és a dir, el pagament permet gaudir del servei durant tota la franja horària, però no hi haurà reduccions de preu si l’alumne entra més tard de les 7:45 hores.

Pel que fa a l’acollida de tardes, la gestió la realitza l’AMPA directament, pel que haureu de passar pel despatx de l’AMPA per avisar amb suficient antel.lació i per dur a terme el pagament del servei. El preu serà de 4€ al dia per l’usuari esporàdic i 39€ al mes per l’usuari fix.

Normes d’utilització d’aquest servei:

– Horari del servei d’acollida de tarda és de dilluns a divendres, de 16:30 a 18:00 hores.

– Es prega PUNTUALITAT ABSOLUTA en l’horari de recollida a les 6. Podreu recollir els vostres fills abans d’aquesta hora a la biblioteca de l’escola.

– Fins a 2n, cal que el pare o la mare vinguin a recollir al nen (si és algú diferent cal que ho hagueu dit prèviament a la monitora).

La primera ½ hora els nens estaran berenant amb un monitor. La resta del temps el passaran a la biblioteca, per la qual cosa els alumnes hauran de respectar les normes d’ús d’aquest espai.

– Per obtenir informació detallada de les peticions i donar les vostres dades cal que us adreceu al despatx de l’AMPA.

SERVEI D’ACOLLIDA PER A REUNIONS

En la mateixa línia, l’AMPA ofereix un servei d’acollida pels alumnes que hagin d’assistir a reunions o assemblees convocades per l’AMPA.

Aquest servei és gratuït.