Recaptem 790€ amb les gorres d’AFANOC

L’AMPA de l’Escola Mas i Perera s’ha adherit a la campanya d’AFANOC – Associació de Nens amb Càncer ‘Posa’t la gorra’ muntant una parada aquest dijous i divendres a l’escola. En total s’han venut 158 gorres, el que suposa una recaptació de 790€ que seran destinats íntegrament a l’associació AFANOC, per tal que pugui seguir oferint els seus serveis a nens, nenes i adolescents malalts de càncer i les seves famílies (allotjament, atenció psicoemocional, atenció social, assessorament educatiu, activitats d’oci i lleure, etc.)

Moltes gràcies a tots els que heu contribuït a posar un granet de sorra: a les mares i pares voluntaris que han estat a la paradeta, a l’escola per les facilitats, a tots i totes els que heu comprat les vostres gorres i també a l’AMPA de l’Escola Pau Boada que ens ha ajudat a fer difusió.

Sobre l’Associació AFANOC

L’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC) va ser constituïda l’any 1987 per acompanyar els infants i adolescents amb càncer i les seves famílies al llarg de tot el procés de la malaltia.

1. Carles34

Enhorabona AMPA , quina gran noticia.
    Felicitats per la iniciativa , per la feinada i per posar un granet de sorra , en un fet tant important.