El Mill arriba a l’escola

Durant el mes de febrer i març comença l’espectacle de Mill el Conill al menjador de la nostra escola.

La mascota de Teno comunica i representa els valors que desenvolupem a l’espai del migdia: alimentació saborosa i saludable, la importància del joc i el lleure, el respecte pels altres i el medi ambient.

La representació està pensada pels infants d’I3, I4 i I5. Un espectacle en format de conte de la mà d’un titellaire professional, l’Eduard Serra, acompanyat de la titella de Mill el Conill.

Amb aquesta eina pedagògica volem reforçar el nostre programa d’hàbits i sensibilitzar els nens i nenes mitjançant  l’entreteniment i la diversió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *