Menjador escolar

La nostra escola disposa de cuina pròpia i el menjar s’elabora amb productes de proximitat, de temporada, amb oli d’oliva, productes ecològics, frescs i amb les màximes garanties d’higiene i qualitat (inspeccionat pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya).

Els menús estan elaborats a partir de les necessitats nutricionals dels infants i adaptats per aquells alumnes que tenen algun tipus de patologia, al·lèrgia o intolerància, com també per raons culturals.

El servei de menjador d’enguany és gestionat per l’empresa TENO MENJADORS, S.L.

L’AMPA de l’escola compta amb una subvenció anual de l’ajuntament que destina a l’espai del migdia per donar suport als infants de la nostra SIEI.

L’horari durant el mes de setembre és de 13:00 a 15:30 h. Comprèn el dinar i les activitats d’esbarjo i joc, portades a terme per monitores i monitors amb experiència en el món educatiu i el lleure.

Quotes per alumne i dia:

Alumnes fixos: 6.58 €

Alumnes i eventuals: 7.23 €

La coordinadora de menjador és Vanessa Barbero i podeu contactar amb ella trucant al telèfon 662 940 062 o mitjançant el correu electrònic: menjadormarcel.limoragas@gmail.com

Menús de Maig i Juny

MAIG 2024