MOLTES GRÀCIES I ARA… A GAUDIR DE L’ESTIU… I SI PODEU I US VE DE GUST, OBSERVEU OCELLS!

Tancament del joc L’OCELL AMAGAT 2021-2022

Estimats jugadors del joc de l’Ocell Amagat.

Ara sí que sí! El joc arriba al final, com el curs escolar.

L’escola i l’equip de mestres del Cicle Superior us donem les gràcies per la vostra participació. Ara caldrà gaudir de l’estiu i… si us ve de gust aprofitar per veure ocells. Ja sabeu, com us hem dit moltes vegades que no cal programar grans expedicions. Ocells en podem trobar a tot arreu i ja heu comprovat com a dins la ciutat i més especialment als seus parcs podem veure una gran quantitat d’ocells. El pati de l’escola i el Pac de la Fontsanta us ho han demostrat al llarg del curs.

Fent un petit resum podem concloure que enguany entre els tres cursos i les meves observacions hem vist fins a 39 espècies diferents (veure imatge de l’article).

Però abans d’acomiadar-nos hem de desvetllar els dos darrers ocells amagats i que vam poder veure i fotografiar durant les colònies al Delta de l’Ebre.

L’ocell amagat nº 49 és la gamba roja i l’ocell amagat nº 50 el bonic martinet de nit!

Recordeu que a la pàgina web, trobareu els ocells amagats d’aquesta setmana i una breu descripció. És important que les llegiu perquè així anireu fixant característiques i trets diagnòstics.

Una vegada més, donar-vos a tots i totes les participants del joc, les gràcies i especialment a tots aquells que ho heu fet de manera regular i constant.

No ho acostumem a fer però com que és la primera vegada que passa crec que és de justícia explicar-ho (la constància i perseverança han de tenir reconeixement). Per primer cop una alumna ha participat totes les setmanes (25) i ha identificat correctament els 64 ocells amagats del joc d’enguany! Enhorabona Júlia Morata Domínguez.

Els nois i noies del cicle superior ben aviat rebreu un correu amb el vostre Quadern de camp i així el podreu desar digitalment o bé imprimir-lo per tenir-ne un bon record.

També tots els participants del joc rebreu un diploma de participació on hi haurà les setmanes que heu participat i quans ocells amagats heu trobat!

La Jenifer, en Domènec, l’Alba, l’Elisa i en Dani us desitgem el millor dels estius i si el proper curs el projecte continua endavant, ja rebreu un correu on tots els jugadors i jugadores d’enguany sereu convidats a seguir aprenent tot jugant de l’apassionant món de la natura i dels ocells en concret.

Una abraçada, bon estiu i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!