QUI SOM (L’EQUIP) Si vols conèixer millor qui som i posar-nos-hi cara, entra aquí. |
|
Direcció | Sònia Giménez |
Cap d’estudis | Karol Burillo |
Secretari | Dani Ruiz |
Representant infantil | Isabel Martínez |
Representant primària | Jenifer Arroyo |
Representant cicle inicial | Karol Burillo |
Representant cicle mitjà | Alba Barranco |
Representant cicle superior | Jenifer Arroyo |
Representant projecte patis i hort | Karol Burillo |
Coordinadora digital | Alba Barranco |
Coordinadora LIC | Patricia Escrich |
Coordinadora riscos laborals | Maria Àgueda |
TUTORIES I ESPECIALITATS | |
Comunitat de Petits Joc simbòlic | Patrícia Escrich |
Comunitat de Petits Llums | Bea López |
Comunitat de Petits Natura | Isabel Martínez |
Comunitat de Petits Construccions | Marta Sebastià |
Primer | Marta Riera |
Segon | Ana Maldonado |
Tercer | Maria Àgueda |
Quart | Melissa Albes |
Cinquè | Jenifer Arroyo |
Sisè | Elisa Núñez |
Reforç cicle superior | Dani Ruiz |
Especialista d’atenció a la diversitat | Berta Cots |
Especialista d’educació física CI | Ana Maldonado |
Especialista d’ed. física CM i CS | Sònia Giménez |
Especialista d’ed. musical | Daniel Ruiz i Maria Ayguadé |
Especialista de llengua estrangera: anglès | Alba Barranco (CM i CS) |
Reforç Cicle Inicial | Karol Burillo |
Vetlladora | Ana Sánchez |
Assessora plàstica | Mercè Alegre |
Mestres jubilats col·laboradors |
Domènec Anguera i Montse Campreciós |
Membre EAP (Equip assessorament psicopedagògic) | Patricia Gómez |
Membre CREDA | Elisenda Martínez |
Fisioterapeuta | Neus Artiga |
Administratiu | Albert Díaz |
Conserge | Ester Gómez |
Cuineres |
Alícia ValladaresCarmen YeguasLaila El Makahari |
Feineres |
Maritza FigueroaMaria Isabel Moreno |
MONITORATGE DE MENJADOR | |
Coordinadora espai de migdia (Fundesplai) | |
Monitora comunitat de joc simbòlic | |
Monitora comunitat petits Llum | |
Monitor comunitat petits Natura | |
Monitora construccions | |
Monitora 1r | |
Monitora 2n | |
Monitora 3r | |
Monitor 4t | |
Monitora 5è | |
Monitora 6è | |
Monitor de reforç | |
Acolliment |