Acords Consell Escolar

• Aprovació millores parquet en infantil i Aula Steam
  • Presentació i aprovació Projecte de Convivència

ACORDS CONSELL ESCOLAR 30/11/23

Informe qualitatiu i quantitatiu rebreu del vostre fill/a aquest primer trimestre del curs 2023-2024.

PRIMER TRIMESTRE (LLIURAT VIA CORREU ELECTRÒNIC EL 20 DE DESEMBRE DE 2023).

Un informe de caràcter qualitatiu que explica quins són els aprenentatges que ha adquirit el vostre fill o  filla a partir de les àrees de coneixement i dels projectes globalitzadors de caràcter transversal i aporta informació sobre el seu desenvolupament personal.
El claustre de l’escola, dóna molta importància i  fa un gran esforç en redactar per escrit els comentaris de les diferents àrees. Us animem a compartir la lectura de l’informe en família i reflexionar al voltant d’ell.

L’escola generarà i desarà a l’expedient de l’alumne/a un informe de caràcter quantitatiu que dona resposta  al procés d’assoliment de les competències i que s’expressa en els termes següents: No-assoliment, Assoliment satisfactori, Assoliment notable, Assoliment excel·lent (NA,AS,AN i AE). Si la família desitja disposar d’aquest informe quantitatiu, caldrà comunicar-ho per correu electrònic a la seva tutora, un cop hagi rebut l’informe qualitatiu (a partir del 20 de desembre). Les famílies que ho hagin sol·licitat, rebran l’informe quantitatiu a partir del 8 de gener.