Les colònies i sortides

L’escola fora de l’aula

Dels inicis i del recorregut de la història de l’escola neixen i es consoliden singularitats que són part fonamental del dia a dia de l’activitat del centre.

La nostra escola sempre ha tingut clar que l’acció educativa no es pot portar únicament dins l’aula i, és per això que al llarg del curs es fan sortides i colònies.

Són les colònies escolars aquella activitat on posem una especial atenció.

Les colònies són una “activitat extraordinària” i la seva extraordinarietat es fonamenta en tres aspectes: activitat a plena natura, llunyania de la família i vida de grup. Tots els nens i nenes van de colònies dues vegades per curs, una a la tardor i una altra a la primavera, a excepció de P3, que només fa les colònies de primavera.  Els nens  i nenes de l’escola Lola Anglada, en les seves etapes d’infantil i primària  fan 17 estades de colònies.

Les colònies programades pel curs 2022-2023 són: