Projecte Ocells

 

 

 

 

 

 

 

JOC DE L’OCELL AMAGAT

PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT

LLOCS ON VEURE OCELLS
La feixa dels ocells (Can Coll – Collserola)

Espais naturals Delta Llobregat (Cal Tet)

Espais naturals Delta Llobregat (Remolar)

INFORMACIÓ OCELLS

Servidor d’informació ornitològica Catalunya (SIOC)
Informació de totes les espècies

Sociedad Española de Ornitologia (SEO-BIRD LIFE)
Guia de aves

Royal Society for the Protection of Birds (RSPB)
Birds & Wildlife

OBSERVACIONS AL PATI I PARC DE LA FONTSANTA

Enguany continuem les observacions per trams i comptem tant les espècies com el número d’exemplars identificats. Hem dividit l’itinerari en 5 trams ben clars i delimitats. Això ens ha de permetre veure (hipòtesi de treball) que a diferents suports vegetatius (herbassar, arbusts, arbres…) les espècies que hi habiten o s’alimenten poden ser diferents.

Curs 2020-2021

17 de juny de 2021 CSC (Curs 2020-2021)  6ª i darrera observació

17 de juny de 2021 CSB (Curs 2020-2021)  6ª i darrera observació


3 de juny de 2021 CSA (Curs 2020-2021)  6ª i darrera observació

 

20 de maig de 2021 CSC (Curs 2020-2021)  5ª observació

13 de maig de 2021 CSB (Curs 2020-2021)  5ª observació

6 de maig de 2021 CSA (Curs 2020-2021)  5ª observació

18 de març de 2021 CSC (Curs 2020-2021)  4ª observació

 

11 de març de 2021 CSB (Curs 2020-2021)  4ª observació

4 de març de 2021 CSA (Curs 2020-2021)  4ª observació


25 de febrer de 2021 CSC (Curs 2020-2021)  3ª observació

18 de febrer de 2021 CSB (Curs 2020-2021)  3ª observació

4 de febrer de 2021 CSA (Curs 2020-2021)  3ª observació

28 de gener de 2021 CSC (Curs 2020-2021)  2ª observació


 

21 de gener de 2021 CSB (Curs 2020-2021)  2ª observació

 

14 de gener de 2021 CSA (Curs 2020-2021)  2ª observació

26 de novembre de 2020 CSB (Curs 2020-2021)  1ª observació

19 de novembre de 2020 CSC (Curs 2020-2021)  1ª observació


5 de novembre de 2020 CSA (Curs 2020-2021)  1ª observació

 

Curs 2019-2020

Enguany hem introduït les observacions per trams i comptem tant les espècies com el número d’exemplars identificats. Hem dividit l’itinerari en 5 trams ben clars i delimitats. Això ens ha de permetre veure (hipòtesi de treball) que a diferents suports vegetatius (herbassar, arbusts, arbres…) les espècies que hi habiten o s’alimenten poden ser diferents.

12 Març 2020 6è (Curs 2019-2020)  Cinquena observació

 

 

5 Març 2020 5è (Curs 2019-2020)  Cinquena observació

 

13 Febrer 2020 6è (Curs 2019-2020)  Quarta observació

 

6 Febrer 2020 5è (Curs 2019-2020)  Quarta observació

16 Gener 2020 6è (Curs 2019-2020)  Tercera observació

9 Gener 2020 5è (Curs 2019-2020)  Tercera observació

 

28 Novembre 2019 6è (Curs 2019-2020)  Segona observació

 

21 Novembre 2019 5è (Curs 2019-2020)  Segona observació

17 Octubre 2019 6è (Curs 2019-2020)   Primera observació

10 Octubre 2019 5è (Curs 2019-2020)  Primera observació

12 juny 2019 5è

15 maig 2019 6è

8 maig 2019 5è

 

13 març 2019 6è

6 març 2019 5è

13 febrer 2019 5è

6 febrer 2019  6è

 16 gener 2019  5è

  9 gener 2019  6è

 14 novembre 2018  6è

 10 octubre 2018  6è