COLÒNIES DE TARDOR CICLE SUPERIOR 2018

L’EDAT MITJANA – ELS MONESTIRS DEL CÍSTER

Els nois i noies del cicle superior de primària (5è i 6è) marxem de colònies de tardor a l’Alberg Jaume I de l’Espluga de Francolí (Conca de barberà)

ALBERG JAUME I

Tota la informació la podeu trobar en aquest enllaç: http://www.xanascat.cat/showhostel.tjc?id=237&index=11

Telèfon, instal·lacions, història…

QUÈ FAREM EN AQUESTES COLÒNIES?

Dimecres 3 d’octubre
Tallers: Arquitectura medieval. Organització social a l’edat mitjana. Estructura d’un monestir cistercenc.
Dinar a l’alberg (NO CAL PORTAR EL DINAR DE CASA)
Visita al Monestir de Poblet
Assistència a l’oració de les vespres dels monjos de Poblet
Sopar
Jocs a la nit
Bona nit

Dijous 4 d’octubre
Visita a la ciutat medieval de Montblanc (matí)
Dinar a l’alberg.
Tallers: Arquitectura medieval. Organització social a l’edat mitjana. Estructura d’un monestir cistercenc.
Temps lliure i dutxes.
Sopar
Jocs a la nit
Bona nit

Divendres 5 d’octubre
Visita al monestir de Santes Creus per posar en pràctica els nostres coneixements i estimular els sentits en un monument medieval. (Matí)
Dinar a l’alberg.
Retorn a l’escola (Horari previst d’arribada: de 16h 30m a 17h)

ATENCIÓ!
El dimecres dia 3 sortirem de l’escola a dos quarts de nou (8h 30m) i tornarem el divendres aproximadament a les cinc (17h) de la tarda.

CAL DUR:
Motxilla escolar normal per poder posar roba d’abric. Al vespre, baixa la temperatura i fresqueja força.
Sabates còmodes (wambes)
Jersei
Anorac
Una muda per cada dia
Carpeta (hi ha de cabre a dins de la motxilla)
Llibreta de sortides i periodisme
Necesser personal (pinta/raspall, raspall i pasta per les dents, sabó, xampú…)
Tovallola (rentar-se al matí i dutxar-se el dijous)
Sac de dormir o llençol de sobre
Sabatilles de dutxa
Pijama
Capelina (opcional)
Bossa per la roba bruta
Esmorzar del primer dia
Gorra (opcional)
Estoig amb llapis i bolígrafs (estoig de l’escola)
Foulard o mocador
Llinterna

Poden dur: Jocs de taula.

Si és imprescindible posar-vos en contacte amb nosaltres mentre som de colònies ho podeu fer mitjançant el telèfon de l’escola (ja es posaran en contacte amb nosaltres. Si ho feu fora d’horari escolar, podeu trucar al telèfon de l’alberg (977 74 22 03) o en aquest telèfon mòbil directe als mestres (616 99 52 98)