9ª ENTREGA. S’AMAGUEN DOS OCELLS QUE SEMBLA QUE PORTIN XANQUES

18 de gener 2024 – 24 de gener 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

Anem agafant velocitat de creuer i ja som a la 9ª entrega i al joc ja s’han amagat 28 ocells.

Aquesta darrera setmana hi ha hagut moltes errades amb l’ocell amagat nº 15. És una cuereta torrentera, que molts heu confós amb la cuereta groga i si descobríeu correctament l’espècie, l’errada estava en l’escriptura del nom!

Cal fixar-se bé amb els detalla sobretot quan hi ha dos ocells que s’assemblen molt i també consultar les guies i fixar-s’hi per així escriure el nom correctament

La participació en aquesta 8ª entrega ha estat del 79,25%.

L’ocell amagat nº 16 és l’inconfusible bec d’alena, amb el seu bec corbat cap amunt. Al Delta de l’Ebre se’l coneix com “cusisacs”, perquè l’agulla que es fa servir per cosir els sacs d’arròs té aquesta inclinació, talment com el bec del nostre ocell amagat.

Els dos ocells que s’amaguen aquesta setmana, no han tenir cap dificultat perquè tenen uns trets diagnòstics molt clars.

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:
JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada

A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.
PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada

Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

Recordeu que l’alumnat de 5è que encara no ho heu fet, heu d’enviar el dibuix de la segona observació.

L’alumnat de 6è, ja pot començar a enviar el dibuix de la 3ª observació.

Esperant les vostres respostes, rebeu una abraçada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!