16ª ENTREGA. OCELLS DE MÀXIMA DIFICULTAT S’AMAGUEN EN AQUESTA ENTREGA.

14 de març 2024 – 20 de març 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

Aquesta setmana us heu lluït i heu aconseguit la participació més alta del curs, amb un 92,45%. Enhorabona a vosaltres i ales vostre mestres!

Dit això he de seguir insistint en que repasseu els noms dels ocells i sobretot que els comproveu a la guia. Una bona colla de punts han “volat” per no estar correctament escrits els noms.

L’ocell amagat nº 29 és el corriol anellat gros. Se’n diu anellat perquè el collaret del pit està tancat. La diferència més notable entre el gros i el petit, és que el gros no té la carúncula groga al voltant de l’ull. També s’accepta el nom de corriol gros, que és el nom que tenia no fa gaire, just abans que revisessin tots els noms dels ocells i que surt a les guies més antigues que tenim a l’escola.

L’ocell amagat nº 30 és l’agró blanc. l’ardèid més gros de la nostra ornitofauna.

I atenció amb els dos ocells amagats d’aquesta 16ª entrega. Dos ocells de màxima dificultat. L’ocell amagat nº 31 té plomatge d’hivern i l’ocell amagat nº 32 és un ocell típic dels canyars i les bogues que trobem als aiguamolls.

Aquesta setmana sí que sí que consultar les guies és imprescindible!

Recordeu que només us escrivim per confirmar que hem rebut el vostre correu, sense advertir-vos si l’ocell amagat està correctament identificat i escrit.  Per tant, a afinar molt les respostes!.

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:
JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.
PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

Esperant les vostres respostes i dibuixos, rebeu una abraçada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!