14ª ENTREGA. DUES ESPÈCIES DIFERENTS, PERÒ… GAIREBÉ IGUALS!

29 de febrer 2024 – 6 de març 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

Nova entrega… i ja en van 14! I molta atenció perquè les noves regles del joc han de provocar una major atenció per part vostra. M’explico; a hores d’ara heu jugat 37 alumnes i 19, gairebé la meitat heu errat en la identificació o heu escrit incorrectament el nom!

Tornem a insistir, cal mirar les fotografies, fixar-vos en detalls i sobretot cercar-los a les guies que teniu a l’escola, i un cop identificat copiar bé els noms i repassar els correus. (Tots els escrits els hem de repassar abans de donar-los per bons).

Els ocells amagats d’aquesta setmana eren el corriol anellat petit (ocell amagat nº 25) i l’ànec griset (ocell amagat nº 26). Del corriol per diferenciar-lo d’altres corriols us havíeu de fixar bé amb l’anell ocular de color groc i l’ànec griset amb la seva tonalitat i sobretot amb la popa de color negre, que el fan ser potser l’ànec més elegant de la nostra ornitofauna.

I atenció perquè aquesta setmana s’amaguen dos ocells marins de la mateixa família però espècies diferents. Sabreu trobar les petites diferències? Es fa imprescindible la consulta a les guies de camp.

Recordeu que a partir de la 12ª entrega només us escrivim per confirmar que hem rebut el vostre correu, sense advertir-vos si l’ocell amagat no està correctament identificat i escrit.  Per tant, a afinar molt les respostes!.

La participació en la 13ª entrega ha estat la mateixa de la darrera setmana, situant-se en el 69,81%.

Vinga a cercar a la guia els dos ocells amagats i a escriure els noms correctament!

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:
JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.
PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

Recordeu d’enviar els dibuixos de la 4ª observació, si encara no ho heu fet!

Esperant les vostres respostes i dibuixos, rebeu una abraçada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!