12ª ENTREGA. ARRIBEM A MIG CURS, S’AMAGUEN DOS OCELLS AMB UN BEC SINGULAR… I CANVIA UNA REGLA DEL JOC!

15 de febrer 2024 – 21 de febrer 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

La setmana de carnaval ens diu que ja som arribats a la meitat del curs i això fa que ja siguem uns experts en el joc i és per aquest motiu que el joc entra ja en una fase definitiva i apareix un petit PERÒ IMPORTANT canvi en les normes del joc.

Recordeu que en els punts de bonificació no es podia dir res respecte a si els havieu encertat o si estaven ben escrits… doncs d’ara, fins a final de curs només us contestarem per confirmar que hem rebut el correu, però ja no direm si l’ocell ha estat ben identificat o no, i el més important, si el nom ESTÀ CORRECTAMENT ESCRIT o no!

Per tant heu de ser més curosos i prestar més atenció en el moment de fer la identificació i també en el moment d’escriure el nom. Consulteu les guies, i sobretot repasseu l’ortografia abans d’enviar el correu. Parleu entre vosaltres i quan envieu el correu intenteu estar-ne ben segurs.

El dijous quan rebeu la carta de l’entrega, sabreu del cert si heu trobat els ocells amagats i si estaven correctament escrits.

El curs avança i l’exigència augmenta!

Però ara anem pels dos ocells amagats d’aquesta entrega que ha tingut una durada de dues setmanes.

L’ocell amagat nº 21, era un becadell comú, un dels membres de la família dels limícoles. L’ocell amagat nº 22 és el bonic cabussó emplomallat. Aquest ocell us ha fet anar de corcoll perquè al póster que teniu penjat al passadís hi ha una errada i el nom està incorrectament escrit (s’han deixat una “s”). Per sort la majoria de vosaltres heu tornat a consultar la guia i heu enviat un nou correu amb el nom ben escrit.

La participació en aquesta 11ª entrega s’ha recuperat i ha pujat 13 punts, situant-se en el 73,58%.

Vinga a cercar a la guia els dos ocells amagats i a escriure el correu correctament!

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:
JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.
PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

Ja podeu enviar els dibuixos de la 4ª observació que hem fet aquesta mateixa setmana..

Esperant les vostres respostes, rebeu una abraçada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!