11ª ENTREGA. PER CARNAVAL ELS OCELLS AMAGATS US DONEN DUES SETMANES PER TROBAR-LOS!

1 de febrer 2024 – 14 de febrer 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

Onzena entrega i ja som a la setmana de Carnaval… per això els ocells amagats d’aquesta entrega us donen dues setmanes de temps per identificar-los.

L’ocell amagat nº 21 s’ha disfressat de camuflatge i l’ocell amagat 22 s’ha posat un barret amb dues “banyetes”!

I què ha passat aquesta setmana amb els dos ocells amagats? Doncs la veritat és que no heu tingut massa dificultat, però seguiu tenint problemes amb l’escriptura dels noms i alguns de vosaltres heu d’enviar un altre correu perquè el nom no està correctament escrit. Cal revisar els escrits i assegurar-se que els noms estan ben escrits. També es detecta que alguns no llegiu els correus, perquè de vegades donem alguna pista… i en aquest cas, malgrat dir-vos que l’ocell amagat nº 20 no és una anàtida, heu dit que era un “ànec” i heu confós el cabusset comú (ocell amagat nº 20) amb el xibec.  L’ocell amagat nº 19 era l’inconfusible ànec blanc.

La participació en aquesta 10ª entrega ha baixat 15 punts i se situa en el 60,38%.

Vinga a cercar a la guia els dos ocells amagats i a gaudir dels dies de Carnestoltes!

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:
JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.
PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada
Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

No us oblideu d’anar enviant el dibuix de la 3ª observació.

Esperant les vostres respostes, rebeu una abraçada disfressada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!