10ª ENTREGA. UNA ANÀTIDA I UN PODICIPÈDID, QUE NO UN ÀNEC, S’AMAGUEN AQUESTA SETMANA!

25 de gener 2024 – 31 de gener 2024

Estimades i estimats jugadors del joc de l’Ocell amagat.

Desena entrega i ja som a finals de gener!

Passades les festes de Nadal i amb l’esforç que vau fer per trobar els 10 ocells dibuixats, no podreu negar que els dos ocells de la 9ª entrega eren molt fàcils. Reteniu bé aquests dos ocells perquè els veureu segur i no pas poques vegades a les colònies que fareu al Delta de l’Ebre.

L’ocell amagat nº 17 és el bernat pescaire de la família del ardeids, que són aquells ocells que quan volen ho fan amb el coll plegat, com si l’amaguessin entre les espatlles! L’ocell amagat nº 18 és bonic camallarga comú i que com molt bé heu dit alguns de vosaltres, sembla una cigonya petitona. Efectivament; bec i potes roges, i cos blanc i negre…. no és estrany que en castellà s’anomeni “cigüeñuela”.

La participació en aquesta 9ª entrega ha baixat uns 4 punts i se situa en el 75,47%.

Vinga a cercar a la guia els dos ocells amagats… el nº 19 cap dificultat, oi? Però atenció amb el nº 20 perquè no és un ànec… i us ho dic perquè els vostres companys de cursos anteriors als vostres, quan el veien al Delta de l’Ebre, sempre deien que eren uns aneguets petits…. i no, és que aquest ocell només fa una miqueta més d’un pam!

Enllaç als ocells amagats d’aquesta setmana:

JOC DE L’OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada

A la pàgina web, trobareu els ocells amagats a sota de l’explicació del joc.

Aquí podeu consultar vostra puntuació.

PUNTUACIÓ JOC OCELL AMAGAT | Escola Lola Anglada

Si detecteu qualsevol errada no dubteu a enviar un correu explicant-ho.

Ja podeu enviar el dibuix de la 3ª observació.

Esperant les vostres respostes, rebeu una abraçada… i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!