20ª ENTREGA. UN RÀL·LID I UN LIMÍCOLA ENS VISITEN PASSAT SANT JORDI!

Del 25 d’abril a l’1 de maig de 2022

Estimats jugadors del joc de l’Ocell Amagat.

Ja tornem a ser aquí un cop fetes les vacances de Setmana Santa i la magnífica Festa Major de l’Escola que és el Sant Jordi. Quina festa més bonica vau fer dissabte passat! Fins i tot el temps ens va respectar i vam poder gaudir dels vostres treballs i de les magnifiques danses així com de les colles de cultura popular que tenim a Esplugues. Enhorabona a tots!

Anem a pels dos ocells amagats d’aquesta darrera i llarga entrega. No heu tingut gaires problemes per identificar els dos ocells amagats. L’ocell amagat nº 37 és la cuereta groga… molt groga, a diferència de la cuereta torrentera que té una part de la panxa més blanca. I l’ocell amagat nº 38 no ha tingut cap problema d’identificació…. i pobres de vosaltres si l’arribeu a errar… perquè és un ocell molt conegut al nostre pati. És la simpàtica i “punki” puput comuna.

Ara bé, els bonus points han tingut la seva dificultat, sobretot el bonus nº 3. Ja sabeu que quan hi ha bonus, a aquestes alçades del joc, no donem pistes i us posem a prova. He de comentar que malgrat tot, els qui heu jugat heu fet bons encerts d’identificació. Ara és el moment de comprovar si heu fet identificacions correctes. Els ocells del bonus són:

I un cop comprovats, anem pels dos ocells amagats d’aquesta setmana. Ja ens trobem a les darreres entregues i per tant ja donem poques pistes… i en aquesta ocasió les pistes estan en el titular de l’article d’aquesta setmana: un ràl·lid i un limicola!

Vinga participants del joc de l’ocell amagat… a remenar guies i a cercar ocells. Insisteixo que podeu col·laborar entre vosaltres i també que si teniu dificultats podeu enviar el correu amb temps i si la identificació no és correcta, jo ja miraré de donar-vos una empenteta.

Recordeu que a la pàgina web, trobareu els ocells amagats d’aquesta setmana i una breu descripció. És important que les llegiu perquè així anireu fixant característiques i trets diagnòstics.

El termini d’aquesta 20ª entrega és del dilluns dia 25 d’abril al diumenge 1 de maig de 2022! Envieu els vostres correus amb els noms dels ocells amagats a:  ocell.amagat@escolalolaanglada.cat

Si us plau, comproveu la vostra puntuació i participació al joc clicant aquest enllaç. El primer nombre són els punts aconseguits i el nombre a l’interior del parèntesi, són les vostres participacions. Si detecteu alguna errada, no dubteu a enviar-me un correu fent-m’ho veure! https://agora.xtec.cat/ceip-lola-anglada-esplugues/els-nostres-grans-projectes/projecte-ocells/puntuacio-joc-ocell-amagat/

Una abraçada i que els ocells en acompanyin i volin en llibertat!