UNA FINESTRA AL NEPAL

Ja fa uns mesos, gràcies a la col·laboració d’un pare de l’escola, vam enviar material informàtic a un poble del Nepal. En aquell moment, tota la comunitat es va mostrar molt agraïda amb l’escola, i vam poder fer una videotrucada amb ells i elles on ens van dedicar una sèrie de danses com a mostra d’agraïment. Aquesta setmana, hem rebut unes imatges on podem veure a persones del poble fent servir el microscopi que l’escola els va donar. Per nosaltres, és una alegria enorme poder compartir amb vosaltres aquestes fotografies. Esperem que li puguin treure molt de profit!