I JORNADA PEDAGÒGICA DISSABTE 8 DE FEBRER 2020

Dissabte 8 de febrer de 2020
Horari de 10h a 13h
ELS ESPAIS EDUCATIU. L’ESPAI COM A GENERADOR D’APRENENTATGE.
Jornada Pedagògica organitzada des de l’associació de famílies d’alumnes ( AFA) de l’Escola Lola Anglada d’Esplugues de Llobregat, amb col·laboració i participació de l’equip de mestres i de l’equip de recerca smart classroom projecte (UOC-UB). Es farà una visita per l’espai, compartirem mirades educatives i metodologies innovadores: Lespai com a generador d’aprenentatge.
Organització de la jornada
  • Xerrada sobre el Projecte Educatiu de l’Escola Lola Anglada ( A càrrec de l’equip de mestres)
  • Xerrada sobre el Projecte d’Innovació Pedagògia : L’espai com a generador d’aprenentatge : els espais exteriors, el canvi de model d’aula a l’Educació Infantil i el projecte Smart Classroom ( A càrrec de l’equip de mestres i de Gulliermo Bautista investigador de la UOC)
  • Visita als diferents espais de l’escola . (Espais exteriors, aules d’infantil i nou espai Smart Classroom)