DIA DELS OCEANS

Avui dia 8 de juny la xarxa d’escoles verdes de Badalona celebrem el dia dels oceans fent una acció conjunta que consisteix en fer una pintada amb el missatge “el mar comença aquí, no hi llencis res!”

.

L’oceà cobreix més de 70% del planeta, és la nostra font de vida i suport de la humanitat i de tots els altres organismes de la terra. N’és una prova que l’oceà produeix almenys el 50% de l’oxigen del planeta, acull la major part de la biodiversitat de la terra i és la principal font de proteïnes per a més de mil milions de persones a tot el món. És per això que els delegats-es verds-es de l’escola han dinamitzat xerrades a les classes sobre aquest tema. Les nostres accions poden aconseguir millorar el Medi Ambient, preservem els oceans!