PREINSCRIPCIÓ 2022-23

Podeu consultar tota la informació  publicada pel Departament d’Educació  accedint al següent  ENLLAÇ.

Us informem que el calendari és el següent:

• Oferta inicial de places: 4 de març. INFORME OFERTA
  • Sol·licituds de preinscripció: del 7 al 21 de març de 2022.
  • Llista de sol·licituds amb puntuació provisional: 21 d’ abril. INFORME_BAREM_PROVISIONAL
  • Presentació de reclamacions: del 22 al 28 d’abril. Reclamacions.
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de Maig. INFORME_BAREM_RESOLTES
  • Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts: 9 de maig. Resultat del sorteig: 1.013.
  • Llista ordenada definitiva: 11 de maig. INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM
  • Ampliació de peticions de preinscripció per aquells que necessiten assignació d’ofici i no s’han assignat per petició original: del 27 de maig a l’1 de juny.
  • Oferta final de places escolars: 9 de juny. INFORME OFERTA DEFINITIVA
  • Llista d’alumnes admesos: 10 de juny.INFORME ASSIGNADES
  • Llista d’espera: 10 de juny INFORME LLISTA ESPERA
  • Les famílies assignades al nostre centre rebreu un correu amb les indicacions per formalitzar la matrícula, que serà del 21 al 29 de juny.