LABORATORI DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

Laboratori de Transformació Educativa | Transformació Educativa en Xarxa

La nostra escola segueix participant aquest curs 2023-24 en el programa d’innovació d’Acceleració de la Transformació educativa/ Eines pel canvi. Aquest programa està liderat pel Departament d’Educació amb  l’objectiu de promoure l’actualització del projecte educatiu dels centres participants amb l’acompanyament professional i la dotació dels recursos i les eines necessàries per impulsar processos de transformació educativa en els àmbits de l’organització, les metodologies d’ensenyament i aprenentatge, i el treball en xarxa intern i amb l’entorn.

Aquest curs el Laboratori de Transformació Educativa focalitza els seus esforços en acompanyar  en el desplegament dels nous currículums. Aquest acompanyament es fonamenta en els principis i finalitats del Laboratori que parteix de les necessitats educatives del centre i pretén garantir oportunitats d’aprenentatge personalitzat tant a l’alumnat com els docents i el centre.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç.