GRAN RECAPTE D’ALIMENTS I JOGUINES NOVES

Un any més el Banc dels Aliments organitza la campanya de recollida de Nadal. La nostra escola, juntament amb l’institut La Riera i altres centres educatius, s’afegeix a aquesta tasca solidària per donar suport a les persones més necessitades.

També participarem en la recollida de joguines (només joguines noves) amb la col·laboració de  Càritas Sant Josep. Els alumnes de l’Institut La Riera, explicaran als nostres infants  en què consisteix la campanya mitjançant vídeos i flyers publicitaris  elaborats per ells mateixos  per a promocionar la recollida.

Totes les famílies que vulgueu col·laborar només cal que porteu a l’escola entre el 4 i  19 de desembre JOGUINES NOVES I ALIMENTS.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Siguem solidaris i fem un gran recapte!!