ESPAIS D’APRENENTATGE A CICLE MITJÀ

Els espais d’aprenentatge del cicle mitjà ofereixen propostes obertes que permeten donar continuïtat a tots els objectius plantejats des de cicle inicial i que perduren durant tota l’etapa de primària. Ens ajuden a respectar la diversitat i a tenir en compte les necessitats dels nostres alumnes.

Els espais que oferim són:

• Espai de jocs de llengua on l’alumne desenvolupa de forma lúdica i manipulativa diferents competències lingüístiques.
  • Espai Matejocsofereix diferents reptes de raonament matemàtic, estratègies i eines que ajudarà als alumnes a adquirir les competències matemàtiques necessàries.
  • English Corner fan ús de la llengua anglesa de forma significativa, lúdica i vivencial. Valorant molt la oralitat de la llengua pel seu propi aprenentatge.
  • Reptes cooperatius és un espai on a través del cos i el moviment els alumnes creen reptes en petits grups que hauran d’assolir altres companys. El desenvolupament de les diferents habilitats motrius bàsiques i les competències per viure i conviure en societat són claus per garantir l’èxit dels alumnes.
  • Espai d’informàtica permet l’ús, la familiaritat i el coneixement d’aspectes informàtics bàsics que més endavant li ajudaran a desenvolupar projectes multidisciplinaris.
  • Espai d’experimentació ens ajuda a cultivar la curiositat del nen/a i a no deixar mai de preguntar-se el per què de les coses. L’observació de l’entorn natural ens permet comprendre el mon en el que vivim i alhora aprenem a conservar-lo  i respectar-lo.
  • Espai de creació musical a través del qual l’infant s’expressa artísticament d’una manera espontània i creativa. Mitjançant els instruments creen composicions en petit grup o individualment per després, sempre que vulgui,actuar i sentir-se valorat, aprenent a respectar el fet artístic propi i dels altres.