DIA DEL MEDI AMBIENT 2019

Amb motiu del dia mundial del medi ambient, dia 5 de juny, totes les escoles verdes de Badalona hem fet una acció conjunta que consisteix  en la realització d’un collage de fotos fetes pels alumnes. Les fotografies s’han realitzat a la Serralada de Marina i  tenen una temàtica ambiental i són de dues tipologies: fotografies que posen en valor els elements naturals de la Serralada i fotografies que denuncien alguna situació o actuació indesitjable des del punt de vista mediambiental. D’altra banda, alguns nens i nenes delegats verds de la nostra escola han fet un mural que han penjat al vestíbul d’entrada del centre, amb la intenció d’ajudar a conscienciar a tota la comunitat educativa.

Entre totes i tots fem un món millor!

BADALONA TAMBÉ ÉS NATURA…

PERÒ EN TENIM CURA?