CAMPANYA SOLIDÀRIA DEL BANC D’ALIMENTS

Com l’any passat, des de l’escola col·laborem amb els alumnes de l’institut La Riera que participen en la iniciativa del Banc d’aliments per a la recollida d’aliments i joguines.

Els noies i noies de l’institut han elaborat cartells que hem penjat a l’escola i uns flyers informatius que s’han repartit  als nostres alumnes. A més a més, la setmana passada va venir un grup d’alumnes a explicar-nos a totes les classes el seu projecte.

Us animem a participar en la recollida solidària!

SANTA CECILIA

Un any més hem gaudit del dia de Santa Cecília, patrona de la música, amb diferents actuacions musicals. Enguany els nens i les nenes d’educació infantil han vist en directe una audició d’un quintet de vent que va interpretar el Trencanous; l’alumnat de cicle inicial i mitjà han assistit a un espectacle de música africana; i, els més grans de cicle superior han gaudit d’un duet que va interpretar músiques de diversos estils i èpoques.

Us deixem amb un recull d’imatges i vídeos:

SETMANA D’ACCIONS PER L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA

La nostra escola se suma durant aquesta setmana  a les accions promogudes a nivell mundial per a la conscienciació sobre la greu problemàtica del canvi climàtic. Així doncs, ens hem unit a la plataforma “Teachers for future” que promou accions a realitzar a totes les escoles cada dia d’aquesta setmana.

DILLUNS 23: farem un minut de silenci per la Terra.
DIMARTS 24: portar tots una samarreta verda.
DIMECRES 25: videofòrum documental medi ambiental.
DIJOUS 26: realitzar cartells per conscienciar.
DIVENDRES 27: plantada de cartells.

Si feu clic a la imatge, podreu veure algunes fotografies.

JA HI SOM DE NOU!

Benvinguts de nou a l’escola! Ja heu carregat piles?

Engeguem un nou curs amb molta energia i moltes ganes de compartir experiències i moments amb vosaltres! Som-hi!

BON ESTIU A TOTHOM!

L’equip de mestres de l’escola us desitja unes bones vacances! Ompliu-vos d’energia i ens veiem al setembre!

MATRÍCULA CURS 2019-20

MATRICULACIÓ ALUMNES ADMESOS/ES CURS 2019/2020

DEL DIA 20 al 26 de Juny

De les 9:00h. a les 14:30h. (no cal cita prèvia)

CAL PORTAR :

• 2 Fotografies.

• Original i fotocòpia targeta Servei Català de la Salut .

• Original i fotocòpia llibre de vacunes.

• Original i fotocòpia DNI pare i mare o tutor legal.

• Original i fotocòpia del llibre de família complet.

( no cal que torneu a portar la documentació que ja vàreu presentar per la preinscripció).

DIA DEL MEDI AMBIENT 2019

Amb motiu del dia mundial del medi ambient, dia 5 de juny, totes les escoles verdes de Badalona hem fet una acció conjunta que consisteix  en la realització d’un collage de fotos fetes pels alumnes. Les fotografies s’han realitzat a la Serralada de Marina i  tenen una temàtica ambiental i són de dues tipologies: fotografies que posen en valor els elements naturals de la Serralada i fotografies que denuncien alguna situació o actuació indesitjable des del punt de vista mediambiental. D’altra banda, alguns nens i nenes delegats verds de la nostra escola han fet un mural que han penjat al vestíbul d’entrada del centre, amb la intenció d’ajudar a conscienciar a tota la comunitat educativa.

Entre totes i tots fem un món millor!

BADALONA TAMBÉ ÉS NATURA…

PERÒ EN TENIM CURA?

Setmana de la robòtica

La setmana passada vam realitzar a l’escola la setmana de la robòtica. Vam fer diferents activitats relacionades amb la programació informàtica i robòtica adaptada a les diferents edats . A partir de diverses propostes (bee-bots, scratch, lego wedo…) els alumnes  van  descobrir noves maneres de fer, pensar i aprendre junts. Podeu veure fotos de l’experiència en l’enllaç següent.

PREINSCRIPCIÓ 2019-2020

Us informem que el període de presentació de sol·licituds de  preinscripció per al curs 2019-2020 és:

del 29 de Març al 9 d’ Abril.

Les sol·licituds les podeu presentar a  Direcció – Secretaria  de  9:00  a 13:00 h. i  de 15:00  a 17:00 h.

Documentació identificativa: Original i fotocòpia del DNI de la persona sol.licitant i  el llibre de família.

Podeu trobar més informació al següent  enllaç:   http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

DENIP 2019

Com cada any tots els alumnes del centre hem celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) treballant propostes vàries a les classes i fent tots junts un acte al pati de l’escola, on els alumnes de 5è han llegit el Manifest DENIP 2019 que han elaborat juntament amb altres centres educatius. Després tots junts hem cantat i ballat “El swing de la pau “.