CAMPANYA DE NADAL

Com l’any passat, els alumnes de l’institut La Riera col.laboren amb el Banc d’aliments per a la recollida d’aliments i joguines.
Han elaborat cartells que hem penjat a l’escola i uns flyers informatius que han repartit  als nostres alumnes. A més van venir  un grup d’alumnes que van passar per les aules a explicar el seu projecte per tal que tothom participi en la recollida. Entre tots podem fer que moltes famílies gaudeixin del Nadal!

SANTA CECÍLIA

Com cada any a l’escola celebrem la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics. Per aquest motiu els nens i nenes de educació infantil hem sentit una audició d’ orquestra de corda; 1r, 2n i 3r  de guitarres , teclat i veu i 4t,5è i 6è hem tingut la visita d’un grup de percussió africana.

Aqui teniu les fotografies d’aquestes activitats que tan bé ens ho han fet passar!

COMENCEM UN NOU CURS!

Ja estem al setembre i amb ell l’inici d’un nou curs escolar!

Al calendari de l’esquerra podreu anar veient els esdeveniments més importants a tenir en compte (reunions amb famílies, sortides, festes etc.) i més endavant els blogs dels cicles ens aniran explicant històries del nostre dia a dia a l’aula. Molta energia a tothom!

BONES VACANCES!

Un cop més l’estiu ha arribat i amb ell les vacances! Esperem que agafeu força pel curs que ve i recordeu d’anar descarregant les fotografies penjades als blocs de les classes, ja que durant el mes de setembre eliminarem les entrades per encetar un nou curs! Bon estiu!

ELS ESPAIS EXTERIORS VAN PRENENT FORMA

Els espais exteriors de la nostra escola van prenent forma amb noves instal.lacions tant a l’espai d’infantil com el de primària. A més,  gràcies a la col.laboració de les famílies d’educació infantil tenim un ambient exterior ben guarnit i lluent amb flors i plantes que hem plantat al llarg de tres jornades d’enjardinament on  els alumnes han gaudit de tallers varis com fer corones de flors, molinets de vent o planters d’enciam.

GUANYADORS JOCS FLORALS 2018

Aqui teniu la relació de guayadors i guanyadores de la darrera edició dels Jocs Florals a l’escola i els seus treballs.

CURS TÍTOL / AUTOR CURS TÍTOL/AUTOR
3r A1r premi “La piràmide d’Egipte”, Xènia Aguayo 5è A 1r premi “El meu somni”, Karina Guerrero
3r A finalista “El rellotge”, Liya López 5è A finalista “Els gegants desapareguts”, Rodrigo Giró
3r B 1r premi “La Rita entra al llibre”, Martina Sabaté 5è B 1r premi “La llegenda de la lectura”, Jana Sabadell
3r B finalista “El festival de rock”, Júlia Santos 5è B finalista “Santa Juco”, Cloe Arqué
4t A 1r premi “L’arbre màgic”, Carla Fernández 6è A 1r premi “L’assassí de Little City”, Aira Lara
4t A finalista “I 7…” ,Irene Jiménez 6è A finalista “Atrapats al passat”, Maria Ruiz
4t B 1r premi “La petxina de l’amor”, Mariona Fernández 6è B 1r premi “Quina diada!” Arianna Ariza
4t B finalista “Els enamorats”, Claudia Fernández 6è B finalista “Patufota”, Alba Puiggalí

COLÒNIES 6è

Aquí podreu  anar veient com s’ho estan de passant de bé els nens i nenes de sisè a les colònies!

CARNESTOLTES 2018

ORDRES DE SA MAJESTAT EL REI:

DILLUNS 5: El dilluns t’hauràs de pintar el cabell de qualsevol color, fins i tot de vermell!

DIMARTS 6: Dimarts els mitjons damunt dels pantalons i que siguin de colors ben molons!

DIMECRES 7: Dimecres roba al revés portaràs i així un boig semblaràs!

DIJOUS 8: Dijous pijama portareu i del llit a l’escola no us canviareu!

( esmorzar de dijous gras: entrepà de truita o botifarra d’ou o coca de llardons)

DIVENDRES 9: a la tarda disfressats lliurement de casa gaudirem d’una GRAN DESFILADA

Els alumnes que es quedin a dinar a l’escola a les 9h han de portar la disfressa dins una bossa amb el seu nom.

(Les fotos les anireu trobant al fer clic al cartell)

DENIP 2018

Com cada any tots els alumnes del centre hem celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP) treballant propostes vàries a les classes i fent tots junts un acte al pati de l’escola on els alumnes de 4t han recitat frases cèlebres sobre la pau i  hem cantat la versió de Dàmaris Gelabert de la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol”.