SANTA CECÍLIA

Com cada any a l’escola celebrem la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics. Per aquest motiu els nens i nenes de educació infantil i cicle inicial hem gaudit d’un concert realitzat  pels Barna Brass Quintet  (instruments de vent metall), cicle mitjà ha tingut la visita del president de l’associació sardanista de Badalona i han après a ballar sardanes i cicle superior ha fet presentacions de les creacios musicals creades a partir de les capses d’aprenentatge. Aqui teniu les fotografies d’aquestes activitats que tan bé ens ho han fet passar!

SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS (fotos al fer clic a la imatge)

La nostra escola participa enguany en aquest projecte. Des de l’escola es duen a terme durant el curs escolar diferents actuacions per la prevenció de residus, com ara la reciclatge de paper, col.laboració amb Glorr per la recollida de roba usada, trobades d’intercanvi d’objectes de segona ma, recollida selectiva de paper i envasos i aquest any hem iniciat la prevenció de residus alimentaris amb la col.laboració de l’AMPA i la ONG Nutrició Sense Fronteres.

ORGULL

Us convidem a visualitzar aquest vídeo, signat per les comunitats educatives de les 33 Escoles Públiques d’Infantil i Primària de Badalona. El vídeo és un catàleg d’aquells valors compartits com la coeducació, la solidaritat el respecte o la responsabilitat  i que fonamenten la pràctica educativa de cada centre, independentment de les seves particularitats.

Volem recordar al conjunt de la societat, que les nostres comunitats generen cooperació, col·laboració i confiança, elements imprescindibles per tal que la relació escola – família – societat funcioni en la mateixa direcció

CAMINS ESCOLARS

Divendres dia 22 es va fer la inauguració  dels camins escolars de l’escola Artur Martorell i la nostra. Els alumnes de 5è van fer una cercavila per la tarda pel barri Canyadó i posteriorment totes les famílies van participar en aquest acte.

BENVINGUTS A UN NOU CURS!

Famílies! Ja amb les energies renovades encetem un nou curs amb moltes ganes!

Només recordar-vos que durant aquest mes podeu aprofitar per acabar de descarregar-vos les fotografies dels blogs, ja que a l’octubre s’esborran per deixar pas a totes les activitats que anirem fent al llarg del curs. Bon inici a tothom!

BON ESTIU!

Us desitgem unes molt bones vacances d’estiu i que al setembre vingueu amb les pil·les ben carregades! Recordeu que tornem el dia 12 de setembre!

316H

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Aprofitant el dia mundial del Medi Ambient tota l’escola ha fet una plantada pels patis del centre amb plantes aromàtiques i flors que han portat de casa. Volem donar les gràcies a totes les famílies que han col.laborat en aquest dia!

FE D’ERRADES

En l’article sobre els guanyadors dels jocs florals hi havia un error en la guanyadora del 2n premi de 3r B amb “El Bosc Màgic”. L’autora és Kira Jaén. Disculpeu les molèsties!

COLÒNIES 6è

Els nens i nenes de 6è ja han arribat a la casa de colònies i ja estan fent un munt de coses divertides! Aquí anireu trobant les fotografies de tot el que va passant.

COLÒNIES 2n i 4t

Però que bé que s’ho estan passant els nens i nenes de segon i quart de colònies! Aquí anireu tenint les fotos del que van fent, esperem que us agradin!

GUANYADORS JOCS FLORALS

Aqui teniu la relació de premiats en els darrers Jocs Florals de l’escola i els seus treballs.

CURS 1r premi 2n Premi
3r A “EL PALLASSO”, Martina Faust “EN BENJAMIN I LA LINDA VAN A LA FIRA”, Iker González
3r B “EL DRAC QUE VOLIA SER BO”, Martina Sellés “EL BOSC MÀGIC”, Kira Jaén
4t A “EL DRAC DE BANYOLES”, Adrià Garcia “EL NOI I LA BRUIXA”, Víctor Sánchez
4t B “LAURA I EN LUCKY”, Núria Farlete “LES AVENTURES DE LA MAR”, Jana Fulquet
5è A “EL CODI SECRET”, Martina Sala “BRUNO & MARIA·, Irene Mancho
5è B “EL SEGREST INESPERAT”, Ada Climent “EL MISTERI DE LA DESAPARICIÓ DE DOS GERMANS”, Elsa Cruz
“L’ESCOLA ABANDONADA”, Adrià Peláez “CONTES MÀGICS”, Arnau Brandenbarg

I SETMANA DE LA ROBÒTICA A L’ESCOLA

La setmana que ve realitzarem a l’escola la I setmana de la robòtica, amb activitats relacionades amb la programació i robòtica adaptada a les diferents edats d’infantil i primària. A partir de tallers i propostes en els ambients i els espais els alumnes faran un tastet d’aquests continguts i descobriran noves maneres de fer, pensar i aprendre junts. Segur que gaudiran al màxim! (podeu veure fotos de l’experiència AQUI)

LES ORDRES DE SA MAJESTAT EL REI CARNESTOLTES

DILLUNS 20:    El dilluns pijama portareu
i del llit a l’escola no us canviareu.
DIMARTS 21:   Dimarts roba al revés portaràs
i així un boig semblaràs.
DIMECRES 22:  Dimecres  sabates de diferent color portaràs
o una pintada a la cara rebràs.
DIJOUS 23:       Dijous t’hauràs de pintar el cabell
de qualsevol color… Llegeix més»