GUANYADORS JOCS FLORALS

Aqui teniu la relació de premiats en els darrers Jocs Florals de l’escola i els seus treballs.

CURS 1r premi 2n Premi
3r A “EL PALLASSO”, Martina Faust “EN BENJAMIN I LA LINDA VAN A LA FIRA”, Iker González
3r B “EL DRAC QUE VOLIA SER BO”, Martina Sellés “EL BOSC MÀGIC”, Mariona Hernández
4t A “EL DRAC DE BANYOLES”, Adrià Garcia “EL NOI I LA BRUIXA”, Víctor Sánchez
4t B “LAURA I EN LUCKY”, Núria Farlete “LES AVENTURES DE LA MAR”, Jana Fulquet
5è A “EL CODI SECRET”, Martina Sala “BRUNO & MARIA·, Irene Mancho
5è B “EL SEGREST INESPERAT”, Ada Climent “EL MISTERI DE LA DESAPARICIÓ DE DOS GERMANS”, Elsa Cruz
“L’ESCOLA ABANDONADA”, Adrià Peláez “CONTES MÀGICS”, Arnau Brandenbarg

I SETMANA DE LA ROBÒTICA A L’ESCOLA

La setmana que ve realitzarem a l’escola la I setmana de la robòtica, amb activitats relacionades amb la programació i robòtica adaptada a les diferents edats d’infantil i primària. A partir de tallers i propostes en els ambients i els espais els alumnes faran un tastet d’aquests continguts i descobriran noves maneres de fer, pensar i aprendre junts. Segur que gaudiran al màxim! (podeu veure fotos de l’experiència AQUI)

LES ORDRES DE SA MAJESTAT EL REI CARNESTOLTES

DILLUNS 20:    El dilluns pijama portareu
i del llit a l’escola no us canviareu.
DIMARTS 21:   Dimarts roba al revés portaràs
i així un boig semblaràs.
DIMECRES 22:  Dimecres  sabates de diferent color portaràs
o una pintada a la cara rebràs.
DIJOUS 23:       Dijous t’hauràs de pintar el cabell
de qualsevol color… Llegeix més»

Why?

El dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar per la No violència i la Pau al Centre Cívic de la Salut. Els infants de 5è de l’escola van presentar els contes per la pau que han elaborat i, en Nil i la Nora,… Llegeix més»

CONSELL DELS INFANTS

Primera assemblea de delegats
Aquest divendres al matí hem celebrat la primera assemblea de delegats de l’escola d’aquest any per escollir les preguntes que volem fer a l’Alcaldessa des del Consell dels Infants.

A primera hora, els representants de 6è hem anat a buscar els delegats i… Llegeix més»

SANTA CECÍLIA 2016

Avui 22 de novembre, dia de Santa Cecília, tots els nens i nenes de l’escola han gaudit d’un concert que han interpretat un quartet de clarinets. Aquí teniu les fotos. Visca la música!

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

CALENDARI ELECCIONS RENOVACIÓ MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR 2016

07/11/2016

Convocatòria d’eleccions
Publicació censos provisionals
Termini de presentació de candidatures fins el 16 de novembre.

08/11/2016

Inici termini per presentar les reclamacions al cens electoral
Sol·licitud a l’AMPA de la designació dels seus representants

14/11/2016

Fi de termini per presentar reclamacions al cens electoral
Sorteig… Llegeix més»

BENVINGUTS A UN NOU CURS! REUNIONS DE MARES I PARES

Famílies! Us donem la benvinguda a aquest nou curs 2016-2017, esperem que hagueu pogut carregar piles aquest estiu!

Per començar us fem recordatori de les reunions de pares i mares que es portaran a terme durant aquest mes a les 16:45h els dies següents:

P4: 20 de setembre

P5: 21 de setembre

1r: 22 de setembre

2n: 19 de setembre

3r: 29 de setembre

4t: 28 de setembre

5è: 26 de setembre  ( ALERTA! hi havia una errada al butlletí entregat als alumnes)

6è: 27 de setembre

També recordar-vos que podeu aprofitar aquests dies de setembre per acabar de descarregar-vos les fotografies penjades als diferents blogs de les classes. El dia 1 d’octubre totes entrades anteriors seran esborrades.

VÍDEO SOBRE ELS RACONS A CICLE INICIAL

Aprofitant l’oportunitat que ens va oferir l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la Universitat Autònoma de Barcelona  de realitzar una formació sobre l’edició de vídeos educatius, hem creat una producció que explica el funcionament de la metologia de racons, implementada aquest curs en el cicle inicial. Esperem que gaudiu d’ell i aprofitem per desitjar-vos un molt bon estiu! Ens veiem al setembre!

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El passat dia 5 de juny va ser el Dia Mundial del Medi Ambient. Per aquest motiu totes les escoles verdes de Badalona vam anar a l’ajuntament a llegir els nostres desitjos i compromisos  referents al medi ambient davant del regidor.

Aquest mateix dia també es van premiar els logos que representen a la XES-Bdn ( Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Badalona)  i un dels nostres alumnes, en Pol Mateu de P5B, va ser premiat en la categoria d’educació infantil. Moltes felicitats!

A banda d’aquest acte, a la pròpia escola vam organitzar una plantada de plantes i herbes aromàtiques als nostres patis, amb la col·laboració d’alguns avis de l’escola.

A l’edifici del Viver de Badalona podreu trobar l’arbre on vàrem  penjar els desitjos dels nens i les nenes i també esteu convidats a penjar-hi els vostres.  En aquest mateix lloc també hi ha una petita exposició dels dibuixos que van participar  en el concurs així com els premiats.

dia medi ambient