CAMINS ESCOLARS

Divendres dia 22 es va fer la inauguració  dels camins escolars de l’escola Artur Martorell i la nostra. Els alumnes de 5è van fer una cercavila per la tarda pel barri Canyadó i posteriorment totes les famílies van participar en aquest acte.

BENVINGUTS A UN NOU CURS!

Famílies! Ja amb les energies renovades encetem un nou curs amb moltes ganes!

Només recordar-vos que durant aquest mes podeu aprofitar per acabar de descarregar-vos les fotografies dels blogs, ja que a l’octubre s’esborran per deixar pas a totes les activitats que anirem fent al llarg del curs. Bon inici a tothom!

BON ESTIU!

Us desitgem unes molt bones vacances d’estiu i que al setembre vingueu amb les pil·les ben carregades! Recordeu que tornem el dia 12 de setembre!

316H

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Aprofitant el dia mundial del Medi Ambient tota l’escola ha fet una plantada pels patis del centre amb plantes aromàtiques i flors que han portat de casa. Volem donar les gràcies a totes les famílies que han col.laborat en aquest dia!

FE D’ERRADES

En l’article sobre els guanyadors dels jocs florals hi havia un error en la guanyadora del 2n premi de 3r B amb “El Bosc Màgic”. L’autora és Kira Jaén. Disculpeu les molèsties!

COLÒNIES 6è

Els nens i nenes de 6è ja han arribat a la casa de colònies i ja estan fent un munt de coses divertides! Aquí anireu trobant les fotografies de tot el que va passant.

COLÒNIES 2n i 4t

Però que bé que s’ho estan passant els nens i nenes de segon i quart de colònies! Aquí anireu tenint les fotos del que van fent, esperem que us agradin!

GUANYADORS JOCS FLORALS

Aqui teniu la relació de premiats en els darrers Jocs Florals de l’escola i els seus treballs.

CURS 1r premi 2n Premi
3r A “EL PALLASSO”, Martina Faust “EN BENJAMIN I LA LINDA VAN A LA FIRA”, Iker González
3r B “EL DRAC QUE VOLIA SER BO”, Martina Sellés “EL BOSC MÀGIC”, Kira Jaén
4t A “EL DRAC DE BANYOLES”, Adrià Garcia “EL NOI I LA BRUIXA”, Víctor Sánchez
4t B “LAURA I EN LUCKY”, Núria Farlete “LES AVENTURES DE LA MAR”, Jana Fulquet
5è A “EL CODI SECRET”, Martina Sala “BRUNO & MARIA·, Irene Mancho
5è B “EL SEGREST INESPERAT”, Ada Climent “EL MISTERI DE LA DESAPARICIÓ DE DOS GERMANS”, Elsa Cruz
“L’ESCOLA ABANDONADA”, Adrià Peláez “CONTES MÀGICS”, Arnau Brandenbarg

I SETMANA DE LA ROBÒTICA A L’ESCOLA

La setmana que ve realitzarem a l’escola la I setmana de la robòtica, amb activitats relacionades amb la programació i robòtica adaptada a les diferents edats d’infantil i primària. A partir de tallers i propostes en els ambients i els espais els alumnes faran un tastet d’aquests continguts i descobriran noves maneres de fer, pensar i aprendre junts. Segur que gaudiran al màxim! (podeu veure fotos de l’experiència AQUI)

LES ORDRES DE SA MAJESTAT EL REI CARNESTOLTES

DILLUNS 20:    El dilluns pijama portareu
i del llit a l’escola no us canviareu.
DIMARTS 21:   Dimarts roba al revés portaràs
i així un boig semblaràs.
DIMECRES 22:  Dimecres  sabates de diferent color portaràs
o una pintada a la cara rebràs.
DIJOUS 23:       Dijous t’hauràs de pintar el cabell
de qualsevol color… Llegeix més»

Why?

El dilluns 30 de gener vam celebrar el Dia Escolar per la No violència i la Pau al Centre Cívic de la Salut. Els infants de 5è de l’escola van presentar els contes per la pau que han elaborat i, en Nil i la Nora,… Llegeix més»