BONES FESTES I BON ANY 2020!
22/12/19

Com l’any passat, des de l’escola col·laborem amb els alumnes de l’institut La Riera que participen en la iniciativa del Banc d’aliments per a la recollida d’aliments i joguines.
Els noies i noies de l’institut han elaborat cartells que hem penjat a l’escola i uns flyers informatius que s’han repartit als nostres alumnes. A més a més, la setmana passada va venir un grup d’alumnes a explicar-nos a totes les classes el seu projecte.
Us animem a participar en la recollida solidària!
Un any més hem gaudit del dia de Santa Cecília, patrona de la música, amb diferents actuacions musicals. Enguany els nens i les nenes d’educació infantil han vist en directe una audició d’un quintet de vent que va interpretar el Trencanous; l’alumnat de cicle inicial i mitjà han assistit a un espectacle de música africana; i, els més grans de cicle superior han gaudit d’un duet que va interpretar músiques de diversos estils i èpoques.
Us deixem amb un recull d’imatges i vídeos:
