🍴 BEQUES MENJADOR 🍴
Presentació de sol·licituds d’ajuts de menjador 🍴 pel curs 2024/25 serà:
- Primer termini ordinari: del 22 de maig al 5 de juny de 2024, ambdós inclosos.
- Segon termini ordinari: del 16 al 24 de setembre de 2024, ambdós inclosos.
- Següents terminis: de l’1 al 25 de cada mes, a partir del mes d’octubre i fins a l’abril del 2024. Aquestes sol·licituds es tramitaran a Consell Comarcal del Maresme del 26 al 31 del mes corrent.
– La documentació 📝 obligatòria que cal presentar és la següent:
Sol·licitud (MODEL CCM1) emplenat i signat ✏ pel sol·licitant
* Fotocòpia del DNI/NIE o llibre de família de tots els membres de la unitat familiar (només en cas que sigui la primera vegada)
* Conveni o sentència de divorci: quan un dels membres de la unitat familiar ja no convisqui en el domicili però encara hi estigui empadronat/da.
* Documentació econòmica/laboral en cas de no fer la Declaració de la Renda 2023.
– El tràmit es podrà fer a través d’instància electrònica Tràmits i gestions (seu-e.cat) o presencial. En aquest cas, caldrà sol·licitar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament (OAC) Cita prèvia (palafolls.cat): https://citaprevia.palafolls.cat/#nbb
Important: els ajuts de menjador cal demanar-los al municipi on l’alumne està empadronat, no al municipi on l’alumne està escolaritzat
A l’Àrea de Serveis Socials es disposa de fotocòpies de sol·licituds. 🍴