1r Anem a l’Aquàrium

Bon dia famílies,

Els i les alumnes de primer dimarts van anar a visitar a l’Aquàrium, ja que som la classe dels taurons (1r B), les sirenes i els tritons (1r A). Primer vam fer una visita guiada d’una educadora per la zona dels aquaris on vam aprendre moltes coses i també en vam consolidar d’altres que hem estat treballant a l’escola sobretot a l’àrea de medi.
Després vam fer una activitat experimental a l’aula taller “Descobrint els vertebrats” on vam haver de fer d’investigadors i treballar en grups de 4 o 5 alumnes. Per acabar el taller ens van proposar resoldre un cas, en què necessiten l’ajuda d’investigadors experts. Una troballa al mig del mar… i teníem l’encàrrec de descobrir de quin animal es tracta.
Ens ho vam passar molt bé, ho podeu veure en aquest recull de fotografies.