Informes

Les famílies reben informació del desenvolupament dels seus fills/es a través de diversos mecanismes: reunions d’inici de curs, els informes trimestrals, les entrevistes anuals, les proves i exercicis realitzats al llarg del curs, i la comunicació en l’agenda escolar.

Reunions d’inici de curs

A l’inici de curs, cada tutor/a convoca a les famílies dels seus alumnes a una reunió per transmetre les informacions més importants del curs escolar.

Els informes trimestrals.

A EI3 es fa un primer informe d’adaptació al mes de desembre, i un informe de continguts d’aprenentatge al juny. A EI4 i EI5 es donen informes a finals de gener i al juny.

A Educació Primària és fan tres informes sobre el desenvolupament de cada alumne/a, en ell apareixen les valoracions assolides sobre el currículum, les faltes d’assistència i les observacions més importants de cada àrea i/o dimensions i dels tutors/es. I un informe final amb la mitja dels 3 trimestres.

Les entrevistes anuals.

Els progenitors o tutors/es legals són citats a una entrevista amb el tutor/a del seu fill/a una vegada al curs. Normalment, es realitza a partir del segon trimestre. Us preguem que entengueu la importància que té aquesta entrevista per valorar i compartir el desenvolupament dels vostres fills/es .

L’agenda escolar i el correu electrònic de les famílies

L’agenda escolar i el correu electrònic són els millors i els més ràpids mecanismes de comunicació entre l’escola i les famílies. Reviseu diàriament l’agenda i el correu electrònic.

Totes les famílies disposeu d’un correu electrònic amb el domini de l’escola @lesferreries.cat en el qual s’enviaran les informacions relacionades amb el centre com també serà una eina de comunicació entre famílies i escola.