ESPAIS D’APRENENTATGE DEL SEGON TRIMESTRE A L’AULA D’I3

Els espais d’aprenentatge són espais recollits dins l’aula organitzats per temàtiques concretes, pensats per afavorir dinàmiques d’aprenentatge espontani a partir de petites provocacions i dels materials que s’hi van presentant. A la “Classe dels colors” tenim espais com ara l’espai d’art, l’espai d’experimentació, l’espai domèstic,… Llegeix més»

Carnestoltes 2024

Durant la setmana del carnestoltes, els passadissos de l’Escola Les Ferreries s’han omplert de color, rialles i creativitat, amb activitats temàtiques que han fet de cada dia una experiència única.
La diversió va començar el divendres 2 de febrer, quan va arribar el Rei Carnestoltes en… Llegeix més»

DENIP 2024

🕊️ Aquest matí hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) amb una jornada plena de solidaritat i harmonia. Cada grup classe ha compartit inspiradores frases, seguides d’un emotiu cant “El món seria més feliç”. Hem culminat la celebració amb la… Llegeix més»