Extraescolars

Benvolgudes famílies,

Dins del projecte d’Extraescolars Comunitàries us fem arribar l’OFERTA CONJUNTA de l’AMPA de Les Ferreries i l’AMPA de Mas Prats per al curs 2023 – 2024, ampliant les activitats ofertades el curs anterior. Podeu consultar aquí la planificació setmanal. (informació actualitzada juny 2023)

El període d’inscripció serà del 23 al 30 de juny ambdós inclosos.

L’entitat o l’empresa que les porti a terme serà la responsable de la gestió de les quotes, les inscripcions i l’organització dels grups segons les ràtios indicades per a cada activitat donat que els mínims i màxims de cada grup el fixarà cada empresa (consulteu la informació de cada activitat).

Si el nombre de sol·licituds excedeix el nombre de participants permesos, s’accedirà per rigorós ordre de preinscripció i es podrà valorar, segons disponibilitat de l’empresa i/o dels espais, l’obertura d’un segon grup. Les inscripcions es mantindran obertes al llarg del curs i les noves incorporacions podran iniciar l’activitat la setmana següent d’haver formalitzat la inscripció (en cas que l’alta s’hagi tramitat abans del dijous de cada setmana).

Igual que es va fer als cursos 2021-2022 i 2022-2023, cada activitat es realitzarà a un dels centres escolars o als dos. El trasllat dels alumnes restarà cobert per l’organització i/o per les empreses i entitats, d’acord amb les autoritzacions que us facilitaran les empreses i que haureu de retornar degudament complimentades. La recollida dels alumnes per part de les famílies serà al centre on s’imparteixi l’activitat, no a l’escola d’origen de l’alumne.

Continuant amb la idea d’impulsar el teixit associatiu i comercial del municipi i rodalies, comptem amb les següents activitats que faran diferents empreses i entitats palafollenques i de les poblacions properes. Desitgem que trobeu en aquesta oferta aquelles activitats que puguin agradar als vostres fills i filles.

Podeu accedir a tota la informació clicant els següents enllaços, en cas de dubte consulteu amb les empreses.

C.D. PALAFOLLS

CLUB PATÍ PALAFOLLS