Horaris

Si voleu contactar amb els/les mestres.

Com ja sabeu, els docents dels vostres fills/es estaran encantats d’atendre qualsevol comentari, dubte, o consulta que volgueu transmetre.

La manera més fàcil de fer-ho és a través de l’agenda escolar o del correu electrònic del tutor/a, el qual el trobareu a la pàgina del grup del vostre fill/a. És un mecanisme ràpid i molt resolutiu.

Però si voleu parlar personalment amb els mestres dels vostres fills/es, és important que demaneu cita prèvia amb ells (l’agenda i el mail torna a ser un bon mecanisme). Ells/es us diran de quines hores poden disposar per atendre la vostra demanda.

Si voleu contactar amb algun membre de l’equip directiu.

A continuació us detallem l’horari d’atenció a les famílies de l’equip directiu.

Directora:                Dimarts de 15:00 a 16:30 i divendres de 9:00 a 10:00

Cap d’estudis:         Dilluns de 09:00 a 10:00 i dimecres de 15:00 a 16:30

Secretària:              Dimarts de 15:00 a 16:30 i dijous de 09:00 a 10:00

Si voleu contactar amb l’escola.

Podeu fer-ho trucant al 937620225 o venint a l’escola en el següent horari:

De dilluns a divendres

de 9 a 13:30 i de 15 a 16:30.