Xerrada amb les famílies de 6è per explicar el pas a l’ESO

El pròxim dilluns 25 de març l’escola La Lió acollirà una xerrada de l’Institut de Premià de Mar on es tractarà el pas a l’ESO. Aquest acte està adreçat a totes les famílies de 6è de l’escola i hi intervindrà el director de l’Institut, Salvador Redon així com la coordinadora de 1er d’ESO, Eva Juan. Les xerrades amb l’Institut a l’escola es duen a terme des que es va fer la reforma educativa i la implantació de l’ESO.

D’altra banda, la jornada de Portes obertes de l’Institut es durà a terme el dia 23 de març des de les 10 a les 13 hores. A les 10’30h, a la sala d’actes de l’edifici Serra de Marina, hi haurà una xerrada de benvinguda i es distribuirà el públic en tres grups d’interès diferents (ESO, Batxillerat i Cicles) per ajustar-ne els continguts de la informació.