Un final de curs ple de records i noves il·lusions!
18/06/26Benvolgudes famílies,
Sembla que va ser ahir quan obríem les portes al setembre i, gairebé sense adonar-nos-en, ja hem arribat al final d’un altre curs extraordinari. Les aules queden buides, però plenes dels riures, jocs i aprenentatges que hem compartit.
En aquesta etapa d’infantil, el pas del temps és màgic. Els més petits d’I3 han crescut molt i ja estan preparats per rebre els nous companys al setembre. Els nens i nenes d’I4 han fet un canvi espectacular i el curs vinent ja seran els “grans” d’Educació Infantil.
I, de manera molt especial, ens acomiadem dels nens i nenes d’I5. Ells tanquen un cicle preciós; enrere queden els anys de racons de joc i catifa per obrir les portes a la primària. Els hem acomiadat amb una graduació molt emotiva i plena de desitjos bonics per a aquesta nova etapa que comencen. Us trobarem a faltar, però sabem que us anirà de meravella!
Ha estat un curs intens, ple de sortides, festes i experiències que ens han fet créixer a tots. Ara arriba l’estiu, un temps merescut per desconnectar de les rutines, gaudir de la família, jugar sense mirar el rellotge i recarregar energies.
Volem agrair-vos, de tot cor, la vostra confiança i col·laboració constant. L’escola la fem junts, i el vostre acompanyament és el nostre millor impuls. A continuació teniu un recull de fotografies de tot el que hem fet aquest tercer trimestre
Us desitgem un estiu meravellós, ple de salut, riures i moments inoblidables.
Molt bon estiu a tothom!
L’equip de mestres d’Educació Infantil

