Visita virtual al CIVRM (Centre Integral de Valorització de Residus del Maresme)

El dilluns 18 de maig, l’alumnat de 5è va participar en una visita virtual al CIVRM, com a prova pilot d’una alternativa per a les escoles que tenien programada la visita presencial a la Planta de Tractament de Residus Sòlids del Maresme a Mataró.  Es va dur a terme mitjançant el meet i ha estat conduïda per educadors del CIVRM. Durant la sessió l’alumnat va fer la visita a la planta amb el suport d’una presentació digital i van realitzar diferents experiments amb material que prèviament van haver de recollir (llaunes, imants…).

La visita va ser interessant i donem les gràcies al CIVRM per comptar amb l’escola a l’hora de fer aquesta prova pilot.

Com a complement d’aquesta activitat, ara tenen la proposta de poder participar en el concurs anual d’objectes realitzats amb materials reutilitzats, de forma individual (abans es feia a nivell de grup-classe), i presentar-lo abans del dia 30 de juny. Esperem que l’alumnat s’animi a participar. Molta sort !!!