Preinscripció Curs 2019-2020

CURS 2019-2020

Dates de la preinscripció: del 29 de març al 9 d’abril

Documentació necessària:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres. Si l’adreça no coincideix portar el full d’empadronament.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna (si en té).
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena.

Per consultar la documentació i els criteris de prioritat, cliqueu l’enllaç Preinscripció 2019-2020

HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

• DILLUNS, DIMECRES I DIVENDRES:  de 9 a 13h i de 15 a 16h