La setmana vinent comença el període de matriculació.

Els alumnes admesos a l’escola per al proper curs escolar 2019-2020, han de formalitzar la matrícula del 20 al 26 de juny. Els alumnes que no ho facin en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

A més de la documentació aportada amb la sol·licitud de preinscripció, per matricular-se cal presentar:

1. Fitxa de dades de l’alumne (enviada per mail a les famílies i que s’ha de lliurar a la secretaria del centre)
  2. Una fotocòpia del carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
  3. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.
  4. Dues fotografies tipus carnet.
  • L’horari del despatx per formalitzar la matrícula serà de 9 a 13h.
  • La reunió informativa amb les noves famílies de P3 serà el dijous 27 a les 17.00h. És molt important l’assistència per tal de conèixer el funcionament general de l’aula i de l’escola. Per tal que la reunió sigui tranquil·la i fluïda, us preguem que no porteu els nens i nenes, ja tindrem altres ocasions per conviure junts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *