Principals informacions d’inici de curs 2019-2020

Ja estem preparant el proper curs escolar 2019-2020  i us volem informar d’alguns aspectes que us poden ser d’interès.
    • PAGAMENTS A REALITZAR al TPV:
      • Quota AFA, una per família:  25€ fins el 12 de juliol
      • Quota de material: 35€ per alumnes fins el 5 d’agost  (l’escola estarà oberta fins el 12 de juliol en horari de 9 a 13.30h per fer els pagaments i si no ho haureu de fer per l’aplicació mòbil o internet.)
    • CALENDARI ESCOLAR:
      • Inici de curs: 12 de setembre
      • Final curs: 19 de juny
      • Vacances de Nadal: del 21/12/19 al 7/01/20 inclosos
      • Vacances de Pasqua: del 4 al 13 d’abril de 2020
      • Festes de lliure disposició:
          • 4 de novembre
          • 13 de març
          • 4 de maig
          • 1 de juny
          • Festa local: 24 de febrer
      • Jornada intensiva:  20 de desembre  i a partir del 8 de juny fins al 19 de juny.
      • RECOLLIDA DE LLIBRES, SAMARRETES I DESSUADORES:
        • 5 i 6 de setembre de 17:00 a 19:30 a l’edifici principal.
      • ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
        • Dinàmic continuarà gestionant el servei i teniu la informació més avall. Les inscripcions es poden fer on-line o a partir del 2 de setembre. Les activitats s’iniciaran a l’octubre. La proposta actual és fer activitats tots els dies de la setmana de 16.30 a 17.30h. Hi haurà acolliment de tarda (SAT) entre el 12  i 27 de setembre.
      • ACOLLIMENT MATINAL:
        • Dinàmic continuarà gestionant aquest servei matinal de 7.30 a 9h del matí i  també podeu fer on-line la inscripció.
      • SERVEI DE MENJADOR:
        • Sereduca (Fels and Eis, S.L.U) continuarà gestionant el servei de menjador. Les famílies que per primera vegada l’heu de fer servir, haureu de fer la inscripció a la seva web, buscant la nostra escola dins del seu llistat. Recordeu que tant si l’alumne es queda fix com esporàdicament, l’heu d’inscriure i domiciliar els pagaments.
    • Teniu tota la informació aquí:

Extraescolars LALIO 2019_2020

Full inscripció extraescolars 2019- 20(general) def

Informació SAM (Servei Acolliment Matinal)LaLio 19_20

Full inscripció SAM 2019_20 (general)

Full inscripció SAT (Servei Acolliment Tarda)  setembre 2019_20 (general)

Carta informació menjador 19-20 La Lió

Carta inscripcio online menjador 2019-20 La lió (3)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *