PREINSCRIPCIÓ 2022/2023

La preinscripció per a infantil i primària comença avui dia 7 de març i acabarà el 21 de març. L’alumnat de 6è que passarà a l’ESO la farà del 9 al 21 de març. Tota la gestió serà telemàtica amb identificador IdCat mòbil, DNI electrònic, la T-CAT o el sistema Cl@ve.. El web preinscripcio.gencat.cat conté els links per fer el procés i gairebé totes les respostes als dubtes que pugueu tenir; sempre podeu trucar a l’escola per tal que us els aclarim i/o ajudem en el procediment.

Al mapa escolar podeu consultar l’oferta educativa escrivint el nom de la població i us apareixerà les places de tots els centres educatius:  AQUÍ

Les famílies que teniu infants nascuts el 2019 heu de fer la preinscripció per a P3 i els nascuts el 2010 per a 1r d’ESO de forma obligatòria. La resta només en el cas de canvi d’escola per canvi de localitat o altres raons.

La direcció