NOU PROTOCOL EN CAS DE CONFINAMENT!

Els nous protocols de Salut i Educació aplicats des del començament del 2n trimestre han fet variar la realitat amb la què ens podem trobar si en un grup s’estableix un confinament.

Des de l’aparició del primer positiu en una aula, s’activen les proves TAR per a la resta del grup. Durant els dies següents, si apareixen 5 casos positius o el 20% del grup estable és positiu, Salut demana confinar el grup que ha estat en contacte amb l’últim cas positiu les 48h anteriors al resultat i a més no estan immunitzats.

Així, ens trobem amb confinaments i situacions variables durant un període de temps que ens han fet replantejar un nou protocol per atendre l’alumnat que tenim a casa i a l’escola simultàniament i en situacions diverses.

Si cliqueu AQUÍ, el podreu llegir.

La direcció