Deures d’estiu de 6è

Aviat començarà l’etapa de descans estiuenc. Us recordem que és important que els nois i noies continuïn amb la pràctica d’habilitats directament relacionades amb la competència comunicativa lingüística i la competència matemàtica. Per això es lliura un dossier amb activitats diverses per tal que l’alumnat de 6è pugui reforçar durant l’estiu tot el que ha treballat al llarg d’aquest curs tan extraordinari.

Novament, els centres públics de Premià de Dalt i Premià de Mar us presenten una proposta conjunta de deures d’estiu. Aquest dossier, recull el que l’alumnat haurà de presentar al seu tutor/a de primer d’ESO en començar el curs. Aquests deures seran valorats a l’institut. Es tindrà en compte que s’hagin presentat, que estiguin complets i amb bona presentació. Aquestes activitats es tindran en compte en l’avaluació inicial i en les posteriors actuacions de reforç i es fara arribar la valoració en la preavaluació del primer trimestre.

És important que ajudeu els vostres fills/es en la planificació i l’organització de les feines. Han d’aprendre a treballar d’una manera organitzada i a planificar-se per poder-ho fer, ja que no tindran el seguiment dels seus tutors/es, com fins ara. Han d’acostumar-se a no voler fer tota la feina el primer dia o a no deixar-la pel darrer. Més endavant trobareu un material que us pot ajudar a establir un horari de planificació de tasques.

És aconsellable que us interesseu per la feina que va fent el vostre fill/a, si té dubtes, si necessita ajuda… Aquest seguiment el farà treballar amb més seguretat i confiança.

Animeu els vostres fills a aprofitar tot el que es pugui fer en les diferents fases de desconfinament i gaudir de les “vacances” per aprendre coses noves.