L’alumnat de P5 marxa de colònies a Can Vandrell

L’alumnat de P5 marxarà dimecres, a Can Vandrell , una masia ubicada a Sant Feliu de Buixalleu. Les instal·lacions de la casa de colònies es troben en un paisatge idíl·lic, emmarcades pels massissos del Montseny i de les Guilleries, on abunden boscos d’alzines, alzines sureres, pins pinyoners i castanyers.

A Can Vandrell es treballa amb l’objectiu que els alumnes aprenguin a ser, a fer, a viure i a conviure.

El centre d’interès de les colònies serà el cel. I per aquest motiu es duran a terme activitats lúdiques, esportives, de contes i de joc, amb personatges i missions esp@cials que els conduiran i acompanyaran tota l’estada.

L’autobús cap a Can Vandrell sortirà dijous a les 9 del matí des de la Plaça del Dr. Ferran. El primer àpat a la masia serà el dinar de dijous, per això, els nens i nenes han de portar de casa l’esmorzar del primer dia. La tornada serà el divendres al voltant de les 16.15 hores (segons la circulació).